استند لمسی یا کیوسک لمسی دیجیتال


استند لمسی

تاریخ انتشار : 1401/08/09
اشتراک گذاری مطلب

استند لمسی یک کامپیوتر مجهز به مانیتور لمسی و نرم افزار است که معمولا برای مراکز عمومی کاربرد دارد

استند لمسی دیجیتال

استند لمسی یا کیوسک لمسی نوعی دستگاه مبتنی بر رایانه است که در به سیستم عامل اندروید و ویندوز مجهز شده است .  

کیوسک لمسی کاربرد های زیادی در مراکز عمومی مانند پاساژ ها و مراکز خرید ، رستوران ها ، سالن های همایش ، نمایشگاه ، و ...  دارد ، معمولا خریداران استند لمسی برای اهداف خاصی مانند 

ثبت سفارش مشتری ، نوبت دهی ، نمایش اطلاعات محصولات و  راهنمایی مراجعین اقدام به خرید استند لمسی میکنند ، 

 

انواع استند مانیتور لمسی

استند لمسی از دو قسمت سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است . که با توجه به سفارش متفاوت است .
همچنین این کیوسک ها و یا استند ها در ابعاد مختلفی از سایز 19 تا 50 اینچ تولید میشود که هر کدام کاربرد های متفاوتی را دارند و این گونه نیست که همیشه ابعاد بزرگ تر برای شما مناسب تر باشد .

شرکت اعتماد پرداز از یکی از تولید کنندگان کیوسک و استند لمسی از سال 96 میباشد که اولید تولیدات خود را با نرم افزار نوبت دهی در سایز 19 اینچ لمسی وارد بازار نمود.
استند های لمسی ما در ابتدا  به مانیتور های لمسی SAW با ضخامت شیشه 1 سانتی مجهز شده بودند ، این مانیتور های تاچ پر دوام و قابل اعتماد بودند و نیاز به کالیبره شدن توسط کاربر داشتند ، همچنین دقت خوبی در نقطه تاچ (نقطه لمس شده) داشتند ، ولی برای نصب نرم افزاری نیاز به درایور مخصوص مانیتور لمسی SAW داشتند .

استند های لمسی 19 اینچ تولید شده در چند مدل و شکل مختلف و رنگ بندی ارائه میشدند ، که با گذشت چند سال و تغییرات در حال حاظر به بهترین حالت خود از نظر شکل و وزن و استحکام رسیده است ، 

بدنه های استند های لمسی اعتماد پرداز با ورق 1.5 میل ساخته شده و از رنگ الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی استفاده میشود .
رنگ بندی به صورت سفارشی برای کیوسک های لمسی وجود دارد .
شرکت اعتماد پرداز جز معدود شرکت هایی است که در سیستم های هوشمند به صورت جامع  تولید سخت افزار و نرم افزار را به صورت مستقل انجام میدهد. 
به همین منظور نرم افزار های مخصوص کیوسک تاچ جهت نوبت دهی ، ثبت سفارش ، نرم افزار پرداخت متصل به پوز ، و .... را مناسب برای کیوسک های لمسی در سایز های 19 تا 50 اینچ طراحی نموده . 

انواع استند لمسی و کاربردهای آن

استند لمسی نوبت دهی

استند لمسی جهت نوبت دهی از پر کاربرد ترین نوع استند های تاچ میباشد . این استند در بیمارستان های کلینیک ها مراکز پر ازدحام جهت مدیریت صف و چاپ نوبت و نظم بخشیدن به مجموعه های پر تردد استفاده میشود .

استند لمسی سفارشگیر 

استند سفارشگیر متصل به پوز دومین دستگاه پر کاربرد تولید شده توسط شرکت اعتماد پرداز میباشد ، نرم افزار ثبت سفارش مشتری مناسب برای رستوران ، کارواش ، داروخانه و ... است 
که برای این منظور شما هم میتوانید از استند های لمسی 19 اینچ و  هم از استند های لمسی ایستاده 32 اینچ استفاده کنید  ما سایز بزرگ تر را برای استفاده و ثبت سفارش مشتری پیشنهاد نمیکنیم چرا که کار کردن از نزدیک برای مانیتور های لمسی 50 اینچ شاید کمی دشوار باشد . ولی از نظر جلوه و جلب توجه شاید مانیتور های بزرگ تر زیبا تر به نظر بیایند .

استند لمسی ثبت سفارش مجهز به دستگاه کارتخوان

 

جهت آشنایی با انواع استند لمسی به لینک مراجعه نمایید